27 Temmuz 2013 Cumartesi

İgo Primo 9.6.22.316005 Android Ağustos 2013

İgo Primo 9.6.22.316005 Android

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''İgo Primo Android Ağustos 2013''ü paylaşacağım.Uzun süredir İgo Primo Android 2013 severler,yeni güncellemeyi bekliyordu sonunda İgo Primo 9.6.22.316005 Android sürümüyle yayınlanan igonun yeni sürümü çıktı,biz de hemen sizlerle paylaşmak istedik.İgo 2 ay hiç bir güncelleme yapmamış ama bu sürümün üstüne baya düşmüşler.Eski sürümde olan eksik sokak,yanlış mahalle tarifi tarzında sorunlar bu sürümde büyük oranda halledilmiş.Ben bu sürümü cihazımda denedim,önceki sürüm de güzeldi ancak bizim sokak önceki sürümde bulunmuyordu,bu sürüme eklemişler iyi olmuş :)

İgo Primo 9.6.22.316005 Android Görseller:
İgo Primo 9.6.22.316005 Android
İgo Primo 9.6.22.316005 Android

İgo Primo 9.6.22.316005 Android Ağustos 2013 Kurulum:
1-)Altta indirme linkini verdiğim 4 partı indirin ve birleştirin,içerisinde türkiye haritası+poi dışında tüm gerekli dosyalar mevcuttur.Daha rahat indirmeniz için 4 partı aynı anda 4 indirme izni veren sitelere yükledim.4 partı indirin ve winrar tarzı bir programla birleştirin.Ortaya igo diye bir klasör çıkacak.
2-)Türkiye Haritası +Poi dosyasını verdiğim linkten indirin,winrar tarzı bir programla açın ve içeriden çıkan dosyaları 4 partı birleştirip ortaya çıkardığınız igo klasörüne,igo/content/maps dizinine girerek atın.
3-)Apk dosyasını indirin,telefonunuza atın ve kurun.

APK Dosyasını İndirmek İçin Tıklayın!
Part 1'i İndirmek İçin Tıklayın!
Part 2'yi İndirmek İçin Tıklayın!
Part 3'ü İndirmek İçin Tıklayın!
Part 4'ü İndirmek İçin Tıklayın!
Türkiye Haritası+Poi İndirmek İçin Tıklayın!

Kurulum konusunda sorun yaşabilirsiniz,artık bu konu altına attığınız yorumlar yanıtlanmayacaktır.Şu konu üzerinden yardım isteyin,yardım almak için en fazla 30 saniyenizi alacak üyelik işlemini tamamlayın,sonra konuya yorum atabilirsiniz>> TIKLA!

Not: Bu dosyaları yüklemek ve sizlerle paylaşmak için neredeyse 4-5 saattir uğraşıyorum.5 saatte anca yükledim,tüm dosyaları netim yavaş olduğu için.Umarım siz de emeğe olan saygınızı gösterir ve makalemize bir yorum atarsınız,olumlu,olumsuz hiç fark etmez.Yorum olsun yeter.Yorumlarınız bizler için çok önemli.

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(TIKLAYIN! YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

116 yorum:

  1. Hocam teşekkürler. şimdi indiriyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Tşkler. indirdiğim dosyalar bozuk hatası verdi içeriği boş veya parola yanlış..Part1 indirme sayfası açılmıyor..

      Sil
  3. PART 1 açılmıyor dostum başka bir download sitesi ekleyebilir misin

    YanıtlaSil
  4. @sallakazim kazim
    2shared e yükledim.Bir sorun falan yok.Reklamı geç derseniz erişirsiniz.

    @Tarık krimn
    Part 1 olmadan bozuk der tabiki de.Boş yere çamur atmaya gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Part1 bağlantılı part4 e kadar onu açmıyor biliyoruz ama 95 mb lık poi ve harita dosyası tek olanı dahi açtığımda CRC hatası bozuk dosya veya hatalı şifre uyarısı veriyor. Birde Part1 siteden inmiyor.Sitede sorun devam ediyor.

      Sil
  5. @Tarık krimn
    Dns ayarı falan yapın o halde,2shared ülkemizde açık diye biliyorum.Crc hatası veriyorsa winrar'ı değil winzip'i kullanın.Partlarda sorun yok,5 saat upload etmeye uğraştım.

    YanıtlaSil
  6. @hasan sibel
    Apkindir16 yada apkindir16 rar şifresi.

    YanıtlaSil
  7. selam
    map_poi[androidmarkettt.com].rar
    dosyasının rar şifresi nedir? apkindir16 değil şifresi..

    YanıtlaSil
  8. @YpBİNdOkUzYüZyEtMiSiKi
    o dosya dışında hepsinin apkindir16,o dosyanın androidmarkettt.com yada www.androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  9. Samsung s4 gibi hd çözünürlükteki cihazlarda çalışmaktamıdır?Bir ara hd cihazlar için ayrı bir ıgo vardı çünkü.

    YanıtlaSil
  10. berk hüner üstad part 1 i tekrar upload edermisin lütfen. hepsini indirdim part 1 inmiyo. :S lütfen rica

    YanıtlaSil
  11. emeğin için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  12. @mete
    Denemeniz lazım,çalışır her halde.İdeos X5'te sorunsuz.

    @mustafa kırcı
    Ne demek ben teşekkür ederim :) İşinize yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  13. emek vermişsin ve bu emeginide insanlarla paylaşmışsın böylesi bir çalışmayı alıp faydalanmak ve teşekkür etmemek sadece nankörlük olur du umarım böylesi çalışmalarının karşılığı kat ve kat sana gelir

    YanıtlaSil
  14. paylaşım için çok tşk ler.

    part 2 açılmıyor. tekrar bir bakarmısınız.

    birde sanırım haritalar basarsoft tarafından yenilendi.

    ltfn part 2 nin linkine bakarmısınız. açılmıyor.

    YanıtlaSil
  15. @Adsız 1
    İnşallah iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.O nankörlere gelecek olursak,o vefasız bir teşekkürü çok gören pintilerle işim olmaz.5 saatlik emeğe bir teşekkürü çok görüyorlarsa zaten sorun onlarda demektir.Aynı dilekleri de ben sizin için diliyorum,sizin gibi insanların hala olduğunu görmek sevindirici.

    @Adsız 2,Adsız 3
    Part 2'yi indirmek için Tıklayınız

    YanıtlaSil
  16. igo/content/map/turkey_R3_basarsoft_2013.03_13057_fpa dosyasında crc hatası. şifreniz yanlış olabilir diyor. kopyalamanın sonunda.

    YanıtlaSil
  17. @Adsız 1
    Rica ederim.

    @Adsız 2
    Şifre apkindir16 yada Apkindir16 elinizle yazın.Yine hata veriyorsa başka bir rar açma programı kullanın,önerim winzip

    YanıtlaSil
  18. Kardeş emeğin için teşekkürler amma part 1 indirmede sorun var 2 de 3 de 4 de değil onlar iniyor ama 1 inmiyor herkese nolur,sen bilmiyorsun,sen beceremiyorsun,diye sitem veya hakaretamis kelimeler sarfetmeden lütfen sorun neden kaynaklanıyorsa çözmeye çalışılsa olmazmı,sonuçta emek sarfetmişin ne kadar kişi faydalanabilirse o kadar güzel olacaktır emeklerin için saolasın amma 1. partı indiremeyenler için kontrol etmen veya başka bir yere yüklemen mümkünmü

    YanıtlaSil
  19. @Adsız
    Link düzeltilmiştir.Şimdi indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar
    Öncelikle emeğinize teşekkür ederim. Link1 (2shared) görünmüyor.

    YanıtlaSil
  21. merhablar öncelikle emeğinize sağlık 1. link çalışmıyor

    YanıtlaSil
  22. @Adsız
    Linki kontrol ettim hiç bir sorun yok.Dns ayarı kullanarak girmeye çalışın bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam evet çalışmıyor part2 de 2shared ama o iniyor 2-3-4 ü indirdim 1 de bir sorun var

      Sil
    2. download a bastıktan sonra bağlanma girişmi başarısız diyor 2.link teki 2shared çalışıor ama sorun 1.linkte

      Sil
  23. Merhaba hocam, emeğin için teşekkür ederim. Sadece part 1 i indiremedim.

    YanıtlaSil
  24. part1 deki sorun sunucu hatasından kaynaklanıyor. ip ile alakalı bir durum değil. yeniden başkan bir upload sitesine yüklerseniz sorun kalmayacaktır. bu arada elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  25. turkiye+poi exe rar değil ki anlamadım? su bloglarda birde tam anlatım olsa

    YanıtlaSil
  26. Teşekkürler... S3 miniye kurdum harika çalışıyor.. Emeği geçen arkadaşın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  27. 1. part çalışmıyor indiren varsa savas82tr@hotmail.com göndersin lütfen

    YanıtlaSil
  28. 1.part çalışmıyor yeniden yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşlar hepinize söylüyorum 2shared'den indirme yapmak için dns ayarı lazım diye anlamak bu kadar mı zor? Artık bıktım part 1 çalışmıyor yazmanıza.DNS ayarı ne bilmiyorsanız bir zahmet bu işten vazgeçin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki dns ayarını ne olarak girmeliyiz berk bey lütfen yardım ederseniz sevinirim ... Sağolun....

      Sil
    2. kardeşim sana kaç kere söyledik dns in ne olduğu biliyorum server kurmakla uğraştım ip, port, dns gayet iyi biliyorum ve google dns kullanıyorum open dns ile de denedim diğer bütün 2shared linkleri açılıyor diyoruz sen okusan yazdıklarımızı sadece o linkte garip bir sorun

      Sil
  30. kolay gelsin apk dosyasını biliyorum türkiye haritası+poı yide biliyorum peki part 1,2,3 be 4 te ne var kurmam gereklimi

    YanıtlaSil
  31. 1. parça inmiyor, sayfa bulunamadı diyor? Kontrol eder misin?

    YanıtlaSil
  32. @ Berk Hüner
    Hocam paylaşımların için teşekkürler.Gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorsun. Size bir sorum olacak. Daha önceki paylaşımlarınızdan igo primo yu note2 cihazıma kurdum . çokda güzel çalışıyor fakat sokak isimlerini veya sağa dön sola dön gibi komutları bir türlü söylemiyor. Acaba birşeyi eksikmi yaptım.Veya ayarlarla çözülebilecek bir konumu. Yardım ederseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. Part1 çalışmıyor

    YanıtlaSil
  34. merhaba. paylaşım için teşekkürler. ancak part1 üstad inmiyor, dns den demişsinya dns servislerinin tamamını denedim olmadı. sonra proxy kullanarak denedim yine girmedi. dc117.2shared.com olarak gören site açılmıyor haliylede birçok arkadaş indiremedi. sizlerden ricamız elinizdeki part1 i başka bir download sitesine yüklemeniz. Şimdiden teşekkürler üstad. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  35. Merhaba

    Öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Bütün partları indirdim yalnız PART1'de sorun var.

    6 ayrı DNS yönlendirmesi yaptım yine de inmiyor. Part1'i tekrar yüklerseniz sevinirim.

    Tekrar emeğinize sağlık

    iyi günler

    YanıtlaSil
  36. elinizde hazır kurulu hali varsa daha önce kurmuş olduğunuz yere apk yi atın eski progrmı kaldırın ve bu apk kurun tataaa yeni versiyon igomuz hazır

    YanıtlaSil
  37. Arkadaşım Dns ayarı değiştirdikten sonra da indirmiyor part 1' i. Part 2 yi indiriyor ama part 1 de sorun var sanırım.

    YanıtlaSil
  38. @Kuddisu Veyis
    Bende de olmamıştı,pek sallamadım.Benim için pek önemli değil söylemesi.

    Diğer arkadaşlara gelecek olursak kullandığım dns,yasaklı sitelere giri dns'si ve 2sharedden indirmeye çalıştığım zaman sorunsuz indiriyor.Siz de onu deneyin.

    YanıtlaSil
  39. öncelikle teşekkür ederim , galaxy W'da çalışırmı

    YanıtlaSil
  40. Samsung S4'de Ekran çözünürlüğünü desteklemediği için hata veriyor.

    YanıtlaSil
  41. dostum Türkiye Haritası+Poi İndirmek İçin Tıklayın!
    linki malesef çalışmıyor yenileyebilirsen sevinrim paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  42. hocam daha önce ben s2 ye hd yüklemeyi denemiştim sizden türkiye hariyasıpoiyi indiremediğim için ama calışmadı 480-800p hatası aldım ve kurulumu kaldırdım apk sınıda sildim sadece sizden indirdiğim apk ile tekrar denedim yükleme yaptı ama yine apk hatası aldım benim bütün igo dosyalarını silip sitenizden indirdiğim igo dosyalarını mı atmam gerek acaba poi dosyasını alamadığım için bunuda yapamıyorum

    YanıtlaSil
  43. İlk 5 part çalışıyor.Ancak son türkiye haritası+poi çalışmıyor..Bilginize

    YanıtlaSil
  44. Part 4 ve Harita inmiyor kontrol edebilirmisin. teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. @tersel
    Denemeniz lazım.

    @Adsız
    Bir yerde yanlış yapıyorsunuz demek ki.İdeos x5'te çalışan program s4'te çok rahat çalışır.

    @Adsız
    İgo dosyalarının hepsini silip yapın.

    @Adsız
    @Mustafa Aydın
    El atıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  46. süperrr teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. part 2 yi indiremiyorum kırık link diyor

    YanıtlaSil
  48. part4 hata veriyor. link sorunlu

    YanıtlaSil
  49. 4 nolu part inmiyor.

    YanıtlaSil
  50. İgo dosyasının içindeki harita 2013.03
    map dosyasındaki ise 2012.10

    yeni harita diye verilen map dosyası içindeki harita daha eski..

    yeni olan hangisi ?

    YanıtlaSil
  51. herşeyi sorunsuz indirdik fakat "türkiye haritası+poi" linkine tıklayınca sadece reklam açılıyor. Lütfen ilgilenin. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  52. 3. part inmiyor. Uploaded tan başka bir siteye upload imkanınız var mı? Çok teşekkür ederim paylaşım için.

    YanıtlaSil
  53. Samsung Galaxy S Plusta sorunsuz çalıştı teşekkürler emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  54. Part 2 de virüs var. Bir de programda 17 Jul 2013 yazıyor siz ağustos yazmışzınız. Versiyonun sonu 316005 yazmışsınız halbuki 317625 de var.

    YanıtlaSil
  55. Arkadaşlar gördüğünüz gibi çalıştıran çok sayıda arkadaş ve neden siz bir dns ayarı yapıp indirmeyi denedikten sonra yorum atmak yerine,hemen yorum atıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  56. 4.part indiremedim. çok bankacılık işlemi yaptığımdan dns ayarı değiştirmek istemedim(bir tehdit olurmu olmazmı bilemediğim için) yukarıda yorumlar kısmında part2 için yaptığınızı yapmanızı rica etsem. yapsanızda yapmasanızda teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  57. map şire hatası veriyor dosyalar çıkartılamıyor

    YanıtlaSil
  58. Part 2 dns nedeniyle mi hata veriyor diyorsunuz

    YanıtlaSil
  59. sony xperia sp programı açmıyor ekran çözünürlüğünden dolayı

    YanıtlaSil
  60. Hocam eline sağlık öncelikle. Emek ve zaman ayırmışsın teşekkürler. Bende 4-5 saattir uğraşıyorum ama part 2 hata veriyor.
    Ayrıca galaxy wonder gibi cihazlarda çalışır mı? Başka sitede aynı programı yüklemiş birisi sadece full hd de çalışır demiş..
    Yanıt için şimdiden teşekküler
    Bahadır

    YanıtlaSil
  61. elinize sağlık azizim mayısı indirdim olmadı 480x762 diye çözünürlük hatası verdi şimdi bunu indiriyorum inşAllah olur emeğinize sağlık teşekkürler..

    YanıtlaSil
  62. Ellerine sağlık çok güzel oldu. Yalnız harita ve poi rar dosyası crc ve şifre hatası veriyor. Ama zaten partın içindeki harita daha güncel. igo çalıştırdım çok güzel ama menülerinde güncelle kısmı çalışmıyor acaba neden.Tekrar teşekkür ediyorum bu arada

    YanıtlaSil
  63. sony xperia sp çalıştıramadım 720*1280 çözünürlük desteklemiyor galiba

    YanıtlaSil
  64. ellerine sağlık güzel çalışma.
    partlarda sorun var.

    YanıtlaSil
  65. part 3 download edemedim nasıl yüklicem

    YanıtlaSil
  66. global_cfg not found hesabı veriyor admin nasıl çözerim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de aynı hatayı verdi. ama zip'ten çıkartırken bir yerlerde SKIP yaptım.. ondan olabilir. 5 saattir uğraşıyorum.. olmadı.

      Sil
  67. arkadasım teşekkürler program için. note 2ye problemsiz şekilde kurdum. henüz daha kullanarak deneme imkanım olmadı ancak her türlü adresi vs. buluyor gibi gözüküyor. emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  68. Verdiğin linkler sadece reklam amaçlı. Ayrıca tıklayınca truva atı yüklüyor. Amacının ne olduğunu anlamdım. Lütfen açıklar mısın.

    YanıtlaSil
  69. arkadaslar part 1 de sorun yok bende iniyor. sanirim tarayicidan kaynaklaniyor. baidu browseri deneyim onunla iniyor

    YanıtlaSil
  70. sırf iki kuruş kazanıcam diye mal mal sitelerden link kısaltmışsın. bi de saatlerce uğraştım diyo. böyle bi şey yaparsan millet tabi indiremez. senin gibi ayştayn mı herkes. iniyor şu an. muhtemelen çatır çatır da çalışacak ama programı her açtığımda sana teşekkür edeceğime bu 2 kuruşa tamah eden tavrın aklıma gelip anana küfredicem. oldu mu? yorumu beğendin mi?

    YanıtlaSil
  71. @Adsız
    Ben de hakkımı sana helal edecek miyim? :)
    Ben saatlerce bu dosyaları yüklemek için uğraştım senin gibi üç kuruşluk insanlar teşekkür etmesin nankörlük yapsın ha? Tabi kısaltıcam sana mı soracam ne yapacağımı? Sen istediğin küfürleri et ben şu an paraları çatır çatır alıyorum.Sen de kafadan sapıkça hayaller kur.Terbiyesiz herif.Sana sadece gülüyorum :D

    YanıtlaSil
  72. Arkadaşlar partlarda sorun var diyenlere gelecek olursak,dns değiştireceksiniz başka çözüm yok.

    YanıtlaSil
  73. Sanki İGO Klasöründe İçerik Neden Eksik Lisans Yok Sesler Yok Birkaç Eksik Daha Var Önceden Kurulu Olanlar Üstüne Atar Sıfırdan Kuranlar Tırmalar :)

    YanıtlaSil
  74. yorumumu geri alıyorum part 4 ten sonra sorun düzeldi hiçbir eksiği yok ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  75. ellerine saglık çok güzel

    YanıtlaSil
  76. Galaxy s2 de kuruldu ve çalışıyor. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  77. Poi map dosyasinin sıfresi android market felan degil olmuyo dogru sifre ne acaba hürmetler

    YanıtlaSil
  78. kardeşim güzel eline sağlık ancak paralı uygulamayı dağıtıyorsun kul hakları neolacak bundan satıp ekmek yiyenleride düşün

    YanıtlaSil
  79. Part 3 ü yükleyemedim. Farklı bir link verebilirmisiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://emrecin.blogspot.com/2013/09/igo-turkce-full-tum-android.html buyur hocam buradan indirebilirsiniz.

      Sil
  80. tşkler kardeşim ellerine sağlık programı kurdum güzel çalışıyor yanlız bir sorum olacak ayriyetten verdiğin map+poi klasöründe dosyalar 2012 igo klasörünün içindeki map+poi 2013 hangisini kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
  81. türkiye&poi dosyasının şifresi www.androidmarkettt.com dur arkadaşlar dosyayı yayınlayan dostum biraz daha dikkat edersen sevinirim sabahtan beri buna uğraşıyorummm

    YanıtlaSil
  82. part 3 de sıkıntı var. yenileye bilir misiiniz

    YanıtlaSil
  83. 960 x 540 çözünürlükte çalışmıyor ( S4 mini )...

    YanıtlaSil
  84. hocam teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  85. Teşekkür ederim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  86. samsung ace2 kurdum sorunsuz çalıştı teşekkürler

    YanıtlaSil
  87. teşekkürler

    YanıtlaSil
  88. ben dosyaları indirdim ama kurulumu nasıl yapacağımı bilmiyorum Blog a da üye oldum orda da bulamadım açıklama yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda anlatıldığı gibi partları birleştirin ve son olarak igo klasörünü ve sonu .apk ile biten dosyayı hafıza kartınızın en üst dizinine veya telefonunuzun hafızasına yüklerin. Telefonu pc den ayırıp dosya yöneticiden girip .apk ile biten dosyayı bulup programı kurun. Eğer telefon market dışı zart zurt diye ikaz verirse ayarlardan market dışı uygulamalara izin ver seçeneğini bulup işaretleyin ve tekrar yükleyin. indirmede ve dosyalarda hata yoksa igo ilk kurulum ekranı gelir oradan ayarlarınızı seçersiniz.

      Sil
    2. Yukarıdaki yazıda partların içinde harita yok yazmışsınız ama harita ve poi dosyaların içinde mevcut. altta verdiğiniz linkdeki haritalar da 2012 gzüküyor. Şimdi az bilenler için karmakarışık bi anlatım bu. İndir ve Maps içine at denmiş ama inen partlardan sonra igo içinde Maps yok map var ondan sonracığıma içide dediğin gibi boş değil vede harita ve poiler map yazanın içine klasörlerle mi atılacak yoksa klasörlerin içinden dosyalar çıkarılıp map in içinde mi birleşecek bu detaylar programın çalışması için önemlidir sanırım

      Sil
  89. daha önce samsung ace2 telefonuma yüklemiştim telefonu formatladıktan sonra tekrar eski igo yükledim bu aradada eski harita (map) ve poi dosyasını sildim ve yenisini buradan yükledim sorunsuz çalışıyor teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  90. Eline sağlık üstad fakat şu şifreleri konunun içine yazsan... Bir saattir şifreler için gereksiz yorum okuyoruz... Sen bile şifreleri varsayımlı veriyorsun... 4 kere de şifre tutturmak için uğraştık
    Lisans dosyası: apkindir16
    poi dosyası: www.androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  91. ÖNCELİKLE HAYIRLI AKŞAMLAR BENİM TELEFON MOTOROLA ATRİX BU PROĞRAMI YÜKLEDİM ANCAK GPS BAĞLANAMIYOR. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  92. hayırlı günler ben motorola atr,x telefona yüklrdim i18n/800_480/gprsprobewem.xhtml bu yüklenmedi diye yazıyor

    YanıtlaSil
  93. Merhaba öncelikle teşekkürler böyle bir çalışma için;
    Programı galaxy s4 de kurdum fakat çalıştırdığım da ekran çözünürlüğü ile ilgili 1080*1920 sorunu veriyor..Acaba bu benim telefonumla mı alakalı yoksa program benim S4 e uygun değilmi?Tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  94. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  95. part 3 inmiyorr

    YanıtlaSil
  96. part 3 de sıkıntı var. yenileye bilir misiiniz

    YanıtlaSil
  97. PART 3 İNMİYOR BAKARMISINIZ

    YanıtlaSil
  98. Sayfa bulunamadı
    Error: 404

    Lütfen adres çubuğundaki adresi doğru olup olmadığına dair kontrol ediniz, aksi takdirde bizimle iletişim sayfamız üzeri irtibata geçiniz.SAYFADA BU YAZIYOR

    YanıtlaSil